İŞ BANKASI 2013 FAALİYET RAPORU - page 78

İş Bankası Risk Grubuna dahil firmalara yönelik her türlü finansal hizmet, üçüncü taraflara sağlanan aynı prosedür ve politika
çerçevesinde sağlanmaktadır. Krediler Portföy Yönetimi Bölümü, Banka Risk Grubu bünyesindeki firmalara tahsis edilen kredi
ve ödünç verme işlemlerini analiz ederek, bu işlemlerin yasal limitler içerisinde kalıp kalmadığını izlemektedir. 2013 yılında, grup
firmalarına kullandırılan krediler, yasal risk limitleri içerisinde kalmıştır. Grup firmaları ile çoğunlukla kredi ve mevduat işlemleri
gerçekleştirilmiştir.
• Kurye Net Motorlu Kuryecilik ve Dağıtım Hizmetleri A.Ş.’den kredi kartı ürünlerimizin müşterilerimizin adreslerine teslimine ilişkin
alınan hizmet;
• Kurye Net Motorlu Kuryecilik ve Dağıtım Hizmetleri A.Ş.’den KKGS kartlarının müşterilere kurye aracılığıyla teslimine ilişkin alınan
hizmet;
• Kurye Net Motorlu Kuryecilik ve Dağıtım Hizmetleri A.Ş.’den OGS kartlarının müşterilere kurye aracılığıyla teslimine ilişkin alınan
hizmet;
• Aktif İleti ve Kurye Hizmetleri A.Ş. ’den alınan kredi kartı ürünlerimizin müşterilerimizin adreslerine teslimi hizmeti;
• Aktif İleti ve Kurye Hizmetleri A.Ş. ’den “Anında Müşteri” başvurusu yapan kişilerin adreslerine imzalatılmak üzere Bankacılık
Hizmetleri Sözleşmesi gönderilmesi, Akıllı Kalem cihazı ile imzalatılan sözleşmenin elektronik ortamda Banka sistemine
gönderilmesi ve fiziksel olarak şubelere iletilmesine ilişkin alınan hizmetler;
• Provus Bilişim Hizmetleri A.Ş.’den kredi kartı ve üye iş yeri hesap özetlerinin ve mektup, ihbarname benzeri diğer belgelerin basımı
ve/veya zarflanmasına ilişkin alınan hizmetler;
• Hobim Bilgi İşlem Hizmetleri A.Ş.’den kredi kartı ve üye iş yeri hesap özetlerinin ve mektup, ihbarname benzeri diğer belgelerin
basımı ve/veya zarflanmasına ilişkin alınan hizmetler;
• Atos Bilişim Danışmanlık ve Müşteri Hizmetleri San. ve Ticaret A.Ş.’den alınan satış amaçlı dış arama destek hizmeti;
• Atos Bilişim Danışmanlık ve Müşteri Hizmetleri San. ve Ticaret A.Ş.’den gecikmeli bireysel kredi ve kredi kartı müşterilerimizin
telefonla aranarak borç hatırlatılması yapılmasına yönelik alınan destek hizmeti;
• Loomis Güvenlik Hizmetleri A.Ş. firmasından alınan, Grup Merkezleri ile Bankacılık Temel Operasyonları Bölümü arasında çek,
senet, diğer kıymetli evrak ve belgelerin taşınması hizmeti;
• Loomis Güvenlik Hizmetleri A.Ş. firmasından alınan, Grup merkezleri ile İstanbul Nakit YönetimMerkezi arasında efektiflerin
taşınması hizmeti;
• Softtech Yazılım Teknolojileri Araştırma Geliştirme ve Pazarlama Tic. A.Ş.’den bilgi sistemleri yönetimi, bilgi sistemleri altyapı
desteği, yazılım geliştirme, proje geliştirme, iş analizi, sistem analizi, proje ve ürün danışmanlığı, teknik destek konularında alınan
hizmetler;
• Asseco See Teknoloji A.Ş’den alınan, elektronik ticaret ile ilgili güvenli e-ödeme altyapısı hizmeti;
• Accenture Danışmanlık Ltd.Şti.’den kredi yönetim uygulamasına ilişkin alınan hizmet;
• IBM Global Services İş ve Teknoloji Hizmetleri ve Ticaret Ltd.Şti.’den sistem yedeklemesine yönelik İzmir’deki Olağanüstü Durum
Merkezi için alınan destek;
• E-Kart Elektronik Kart Sistemleri San. Tic. A.Ş.’den kredi kartlarımızın kişiselleştirilmesine ilişkin alınan hizmet;
• İş Net Elektronik Bilgi Üretim Dağıtım Ticaret ve İletişim Hizmetleri A.Ş.’den bilgi işlem uygulama sunucuları ve sunucu işletim
sistemlerinin operasyon ve yönetimi, iletişim ağları işletim, yönetim ve bakımı için gereken kaynakların sağlanmasına ilişkin alınan
hizmet;
• ErişimMüşteri Hizmetleri A.Ş.’den Telefon şubesini kullanan banka müşterilerinin taleplerinin karşılanmasına ilişkin alınan hizmet;
• Logista Kurye ve Lojistik Hizmetleri Ltd.Şti.’den kart ürünlerimizin müşterilerimize adreslerinde teslimine ilişkin alınan hizmet;
• Aras Kurye Servisi A.Ş.’den kart ürünlerimizin müşterilerimize adreslerinde teslimine ilişkin alınan hizmet;
• Canon Eurasia Görüntüleme ve Ofis Sistemleri A.Ş.’den elektronik ortamda firmaya iletilen “Müşteri Bilgi Formları” ve “Kredi Kartı
Başvuru Formları” nın dijital görüntüleri üzerinde yer alan müşteri bilgilerinin veri girişi işlemlerinin yapılarak, bilgilerin elektronik
ortamda Banka sistemine aktarılmasına ilişkin alınan hizmet;
• 90 adet otomobil bayisinden bireysel kredilerin pazarlanmasına ilişkin alınan destek.
Banka’nın Dahil Olduğu Risk Grubu ile Yaptığı İşlemlere ilişkin Bilgiler
Bankaların Destek Hizmeti Almalarına İlişkin Yönetmelik Uyarınca
Destek Hizmeti Alınan Faaliyetler
Kurumsal Yönetim
76
İş Bankası
2013 Faaliyet Raporu
1...,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77 79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,...320
Powered by FlippingBook