İş Bankası’nın Vizyonu, Amaçları ve Stratejisi
Vizyonumuz
“Lider, öncü ve güvenilir banka konumunu sürdürerek, müşterilerin, hissedarların ve çalışanların, Türkiye’de en çok tercih ettikleri banka olmak”
Amaçlarımız
Müşterilerimiz açısından;
- Hizmet sunumunda, hedefimizi oluşturan tüm sektör ve müşteri gruplarında en çok tercih edilen banka olmak,
- Müşterilerimize, nitelikli çalışanlarımız, yaygın şube ağımız ve şube dışı hizmet kanallarımız ile eksiksiz, güvenilir ve kaliteli hizmet sunmak,
- Yüksek iş ahlakı prensiplerimize taviz vermeksizin uymak
Hissedarlarımız açısından;
- Hisse değerimizi istikrarlı bir biçimde artırmak,
- Etkin bir risk yönetimi anlayışı ile hareket etmek
Çalışanlarımız açısından;
- Tercih edilen işveren olmak ve çalışanlarımıza kişisel ve mesleki gelişimlerini teşvik edici programlar ve eğitim imkanları sunmak,
- Müşteri odaklı yaklaşımımızı tüm çalışanlarımıza yaymak,
- Sadakati, sorumluluk almayı ve yaratıcı olmayı desteklemek ve teşvik etmek,
- Yetkinlik ve performansa dayalı, adil ve güvenilir bir işe alma, değerlendirme, atama ve yükselme sistemi uygulamak
Özetle;
“Müşteri ihtiyaçlarını hızlı, etkin, kaliteli çözümlerle karşılayan ve çalışanlarını işlerinde en yüksek performansı gösterebilmeleri için teşvik eden bir banka olarak, hissedarlarımıza yarattığımız değeri istikrarlı bir biçimde artırmak” olarak tanımlanmıştır.
Stratejimiz
Vizyon ve amaçlarımıza ulaşmak için stratejimiz “Müşteriye En Yakın Banka” olma temeline dayandırılmıştır.