İş Bankası'nın Vizyonu, Amaçları ve Stratejisi
Vizyonumuz
Lider, öncü ve güvenilir banka  konumunu sürdürerek, müşterilerin, hissedarların ve çalışanların, Türkiye’de en  çok tercih ettikleri banka olmak
Amaçlarımız
Müşterilerimiz  açısından;
	- Hizmet  sunumunda, hedefimizi oluşturan tüm sektör ve müşteri gruplarında en çok tercih  edilen banka olmak
 
	- Müşterilerimize,  nitelikli çalışanlarımız, yaygın şube ağımız ve şube dışı hizmet kanallarımız  ile eksiksiz, güvenilir ve kaliteli hizmet sunmak
 
	- Yüksek  iş ahlakı prensiplerimize taviz vermeksizin uymak
 
	Hissedarlarımız  açısından;
	- Hisse  değerimizi istikrarlı bir biçimde artırmak
 
	- Etkin  bir risk yönetimi anlayışı ile hareket etmek
 
	Çalışanlarımız  açısından;
	- Tercih  edilen işveren olmak ve çalışanlarımıza kişisel ve mesleki gelişimlerini teşvik  edici programlar ve eğitim imkânları sunmak
 
	- Müşteri  odaklı yaklaşımımızı tüm çalışanlarımıza yaymak
 
	- Sadakati,  sorumluluk almayı ve yaratıcı olmayı desteklemek ve teşvik etmek
 
	- Yetkinlik  ve performansa dayalı, adil ve güvenilir bir işe alma, değerlendirme, atama ve  yükselme sistemi uygulamak
 
	Özetle,
“Müşteri  ihtiyaçlarını hızlı, etkin, kaliteli çözümlerle karşılayan ve çalışanlarını  işlerinde en yüksek performansı gösterebilmeleri için teşvik eden bir banka  olarak, hissedarlarımıza yarattığımız değeri istikrarlı bir biçimde artırmak”  olarak tanımlanmıştır.
Stratejimiz
Vizyon ve  amaçlarımıza ulaşmak üzere “müşteriye en yakın banka” olma temeline dayalı  sürdürülebilir kârlı büyümedir.