Özel Bankacılık

İş Bankası tarafından yönetilen özel bankacılık varlık tutarı 30 milyar TL’yi aşmıştır.

Kişiselleştirilmiş hizmet ve ilişki yönetiminde İş Bankası farkı
Özel Bankacılık İş Birimi, varlığı 250.000 TL ve üzerinde olan bireylere ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda kişiselleştirilmiş finansal ürün ve hizmetler sunmaktadır.

Karşılıklı güven, gizlilik ve şeffaflığa dayalı bir ilişki yönetimi anlayışı ile hizmet veren İş Bankası Özel Bankacılık’ın temel hedefleri,

Türkiye’de En İyi Özel Bankacılık Hizmeti Ödülü, 2011, Euromoney

30 milyon ABD doları ve üzerinde varlığa sahip müşterilere sunulan özel bankacılık hizmetleri

  • müşterilerinin tüm finansal ihtiyaçlarına entegre çözümler sunan bir banka olmak,
  • ilişki derinliğini geliştirmek suretiyle müşteri memnuniyetini ve müşteri bağlılığını sürekli kılmak,
  • mevcut müşteri varlıklarında artış sağlarken yeni müşteriler edinerek piyasa payını yükseltmektir.


Yönetilen toplam varlık tutarı 30 milyar TL’yi aşmıştır.

2011 yıl sonu itibarıyla, İş Bankası tarafından yönetilen özel bankacılık varlık tutarı 30 milyar TL’yi aşmıştır.

Görece yüksek getiri arayışı içerisinde olan özel bankacılık müşterilerinin 2010 yılı boyunca süren yatırım fonlarından ve sabit getirili menkul kıymetlerden mevduata geçiş yönündeki tercihlerinin 2011 yılında da devam ettiği gözlenmiştir. Bu trendin bir sonucu olarak varlıkların dağılımında mevduatın ağırlığı önceki yıllarda olduğu gibi yüksek düzeyde seyretmiştir.

Mevduat dışındaki yatırım ürünleri kompozisyonunda ise değişen piyasa koşulları paralelinde müşteri tercihleri farklılaşmıştır. Farklılaşan bu finansal ihtiyaçlara cevap vermek üzere 2011 yılında İş Bankası Özel Bankacılık, müşterilerine geniş bir yelpazede alternatif ve yapılandırılmış yatırım ürünleri sunmaya devam etmiştir.

27 adet özel bankacılık hizmet noktası ve İş Bankası şube ağı ile hizmet
2011 yılında İş Bankası şube örgütünün tamamında özel bankacılık müşterilerine ayrıcalıklı ve etkin hizmetler sunulmuştur. Toplam 117 noktada Banka’nın müşteri ilişkileri yöneticileri özel bankacılık hizmetlerini müşterileriyle buluşturmuştur. Söz konusu hizmet noktaları arasında biri ihtisas şubesi olmak üzere 8 adet özel bankacılık şubesi ve 19 adet özel bankacılık alanına sahip şube de yer almaktadır.

Euromoney’den İş Bankası’na “Özel Bankacılık” ödülü
İş Bankası 30 milyon ABD doları ve üzerinde varlığa sahip müşterilerine sunduğu özel bankacılık hizmetleriyle, 2011 yılında dünyanın en önemli ekonomi dergilerinden Euromoney tarafından “En İyi Özel Bankacılık” ödülüne layık görülmüştür.

Privia
Özel bankacılık müşterilerine yönelik farklılaştırılmış ürün ve hizmetler Privia markası altında yapılandırılmaktadır.

2011 yılında İş Bankası özel bankacılık müşterilerine Privia Kredi Kartını sunmuştur. Privia Kredi Kartı özel bankacılık ürün ve hizmetlerinin yanı sıra, seyahat, concierge ve yardım hizmetleri alanlarında ayrıcalıklar içermektedir.

İş Bankası, özel bankacılık müşterilerine Privia Emeklilik Planı ile A ve B Tipi Privia Değişken Yatırım Fonlarını sunmaktadır. Diğer taraftan, özel bankacılık müşterileri tasarımı ve içeriği 2011 yılında yenilenen www.privia.com.tr internet sitesinden Privia dünyası hakkında bilgi edinmekte; (212) 473 83 83 numaralı Privia hattından telefon bankacılığı hizmetleri almaktadırlar.

Banka, 2011 yılında, esnek koşullara sahip, ön onaylı, süreci sadeleştirilmiş, avantajlı sigorta imkânları içeren, kişiselleştirilmiş konut ve taşıt kredileri ile nakit krediden oluşan “Privia Bireysel Krediler” paketini müşterilerine sunmuştur.

Finansal Durum Raporu
Müşterilerin Banka’daki varlık ve bireysel kredi bilgilerinin görüntülendiği, finansal bilgilerine istedikleri anda, dönemler itibarıyla karşılaştırmalı olarak, hızlı ve tek seferde ulaşabilmelerine olanak tanıyan, görsel olarak zengin içerikli Finansal Durum Raporu (FDR), internet şubesi ve şubelerde sadece özel bankacılık müşterilerinin kullanımına açılmıştır.

2012 yılında...
İş Bankası, 2012 yılında özel bankacılık müşterilerine ihtisaslaşmış, müşteri konforunu ve mahremiyetini gözeten şubelerinde yetkin müşteri ilişkileri yöneticileri ile hizmet vermeye devam edecektir.

Banka’da özel bankacılık müşterilerine sunulan ürün portföyünün daha da zenginleştirilmesine yönelik çalışmalara devam edilmektedir. Bu kapsamda, uluslararası piyasalardaki risk algısının yüksek olduğu bir ortamda risk iştahı ve faiz hassasiyeti görece yüksek müşterilerin ilgi gösterdiği DCD (dual currency deposit/mevduata dayalı tam teminatlı opsiyon) ve tünel mevduat gibi türev ürünlerin tasarım ve pazarlama çalışmalarına 2012 yılında ağırlık verilecektir.


Notu ekle     Vazgeç