Özel Bankacılık
İş Bankası tarafından yönetilen özel bankacılık varlık tutarı 30 milyar TL’yi aşmıştır.
Kişiselleştirilmiş hizmet ve ilişki  yönetiminde İş Bankası farkı
	Özel Bankacılık  İş Birimi, varlığı 250.000 TL ve üzerinde olan bireylere ihtiyaç ve  beklentileri doğrultusunda kişiselleştirilmiş finansal ürün ve hizmetler  sunmaktadır. 
Karşılıklı güven, gizlilik ve şeffaflığa dayalı bir ilişki yönetimi anlayışı ile hizmet veren İş Bankası Özel Bankacılık’ın temel hedefleri,
	Yönetilen toplam varlık tutarı 30  milyar TL’yi aşmıştır. 
	2011 yıl sonu  itibarıyla, İş Bankası tarafından yönetilen özel bankacılık varlık tutarı 30  milyar TL’yi aşmıştır. 
Görece yüksek getiri arayışı içerisinde olan özel bankacılık müşterilerinin 2010 yılı boyunca süren yatırım fonlarından ve sabit getirili menkul kıymetlerden mevduata geçiş yönündeki tercihlerinin 2011 yılında da devam ettiği gözlenmiştir. Bu trendin bir sonucu olarak varlıkların dağılımında mevduatın ağırlığı önceki yıllarda olduğu gibi yüksek düzeyde seyretmiştir.
Mevduat dışındaki yatırım ürünleri kompozisyonunda ise değişen piyasa koşulları paralelinde müşteri tercihleri farklılaşmıştır. Farklılaşan bu finansal ihtiyaçlara cevap vermek üzere 2011 yılında İş Bankası Özel Bankacılık, müşterilerine geniş bir yelpazede alternatif ve yapılandırılmış yatırım ürünleri sunmaya devam etmiştir.
27 adet özel bankacılık hizmet noktası  ve İş Bankası şube ağı ile hizmet
	2011 yılında  İş Bankası şube örgütünün tamamında özel bankacılık müşterilerine ayrıcalıklı  ve etkin hizmetler sunulmuştur. Toplam 117 noktada Banka’nın müşteri ilişkileri  yöneticileri özel bankacılık hizmetlerini müşterileriyle buluşturmuştur. Söz  konusu hizmet noktaları arasında biri ihtisas şubesi olmak üzere 8 adet özel  bankacılık şubesi ve 19 adet özel bankacılık alanına sahip şube de yer almaktadır.
Euromoney’den İş Bankası’na “Özel  Bankacılık” ödülü
	İş Bankası 30  milyon ABD doları ve üzerinde varlığa sahip müşterilerine sunduğu özel bankacılık  hizmetleriyle, 2011 yılında dünyanın en önemli ekonomi dergilerinden Euromoney  tarafından “En İyi Özel Bankacılık” ödülüne layık görülmüştür.
Privia 
	Özel bankacılık  müşterilerine yönelik farklılaştırılmış ürün ve hizmetler Privia markası altında  yapılandırılmaktadır. 
2011 yılında İş Bankası özel bankacılık müşterilerine Privia Kredi Kartını sunmuştur. Privia Kredi Kartı özel bankacılık ürün ve hizmetlerinin yanı sıra, seyahat, concierge ve yardım hizmetleri alanlarında ayrıcalıklar içermektedir.
İş Bankası, özel bankacılık müşterilerine Privia Emeklilik Planı ile A ve B Tipi Privia Değişken Yatırım Fonlarını sunmaktadır. Diğer taraftan, özel bankacılık müşterileri tasarımı ve içeriği 2011 yılında yenilenen www.privia.com.tr internet sitesinden Privia dünyası hakkında bilgi edinmekte; (212) 473 83 83 numaralı Privia hattından telefon bankacılığı hizmetleri almaktadırlar.
Banka, 2011 yılında, esnek koşullara sahip, ön onaylı, süreci sadeleştirilmiş, avantajlı sigorta imkânları içeren, kişiselleştirilmiş konut ve taşıt kredileri ile nakit krediden oluşan “Privia Bireysel Krediler” paketini müşterilerine sunmuştur.
Finansal Durum Raporu
	Müşterilerin  Banka’daki varlık ve bireysel kredi bilgilerinin görüntülendiği, finansal  bilgilerine istedikleri anda, dönemler itibarıyla karşılaştırmalı olarak, hızlı  ve tek seferde ulaşabilmelerine olanak tanıyan, görsel olarak zengin içerikli  Finansal Durum Raporu (FDR), internet şubesi ve şubelerde sadece özel bankacılık  müşterilerinin kullanımına açılmıştır. 
2012 yılında...
	İş Bankası,  2012 yılında özel bankacılık müşterilerine ihtisaslaşmış, müşteri konforunu ve  mahremiyetini gözeten şubelerinde yetkin müşteri ilişkileri yöneticileri ile  hizmet vermeye devam edecektir.
Banka’da özel bankacılık müşterilerine sunulan ürün portföyünün daha da zenginleştirilmesine yönelik çalışmalara devam edilmektedir. Bu kapsamda, uluslararası piyasalardaki risk algısının yüksek olduğu bir ortamda risk iştahı ve faiz hassasiyeti görece yüksek müşterilerin ilgi gösterdiği DCD (dual currency deposit/mevduata dayalı tam teminatlı opsiyon) ve tünel mevduat gibi türev ürünlerin tasarım ve pazarlama çalışmalarına 2012 yılında ağırlık verilecektir.